Monitorització de llocs web

Site 24x7Fa uns mesos vaig donar-me d’alta a una web que et permet fer una monitorització de les webs que tu li indiquis sense haber de tocar res de codi.
D’aquesta manera vaig saber al moment la caiguda que ha patit la meva web aquest ultim cap de setmana degut a una mala migració de servidors de l’empresa de hosting on esta OriolSala.com.
Aquesta web, www.site24x7.com, et permet rebre correus electronics quan detecta que el servidor ha caigut, un cop torna a funcionar, apart de informes diaris o setmanals del que es coneix com a UpTime i DownTime (temps de funcionament i fallada dels servidors). Però el més sorprenent és que també permet les notificacions de fallada i restabliment del servidor mitjançant SMS, i gratuitament!

Realment va molt i molt bé, ja que no acostumo a entrar cada hora als websites que tinc, així ells fan la feina per mi i jo em puc dedicar a fer la meva.

Per cert, vaig coneixer aquest servei a través de Genbeta, si no recordo malament.

Anuncis